Історія бренда

1982

Після тривалого навчання косметології в Німеччині, Ізраїлі та Франції, а також роботи в опікових відділеннях та одній із найкращих косметологічних клінік Крістіна Мір'ям Зехаві із чоловіком відкривають власний бренд косметики та запускають серійне виробництво. Христина увійшла до складу групи французьких учених та фахівців, які допомагали розвитку косметології у США, Бразилії, Китаї та інших країнах.


1985

Кристина однією з перших починає застосовувати в косметології гіалуронову кислоту та розробляє лінію професійних продуктів на її основі. Також однією з перших вона починає навчати як косметологів медицині, а й лікарів – косметології. Розроблені в лабораторії CHRISTINA пілінг з морських коралів Rose de Mer та рослинний пілінг Bio Phyto Peeling стають першими продуктами марки, які набувають широкої популярності.


1993

Наукова лабораторія CHRISTINA продовжує розширюватись. Запускаються у виробництво нові продукти, у розробці кожного з них Крістіна Зехаві бере особисту участь. Водночас засновниця компанії приділяє особливу увагу навчанню спеціалістів-косметологів для грамотної роботи з продукцією..


1995

У лабораторії CHRISTINA вперше використовують ретинол у виробництві косметики. Це започаткувало масштабну роботу над застосуванням ретинолу. Також цей рік для бренду знаменується виходом на міжнародні ринки косметики. Продукцію компанії починають продавати в багатьох країнах по всьому світу, вона набуває все більшої популярності серед косметологів.


2001

CHRISTINA випускає лінію препаратів Comodex, призначену для боротьби з акне та постакне. До лінії увійшли засоби для салонного та домашнього догляду.


2003

Вперше презентовано лінію Forever Young, в основу якої лягли два синтетичні білки, дослідженням яких займався французький Інститут Луї Пастера. Ці олігопептиди за своєю дією не відрізняються від натуральних епідермальних факторів зростання. Білки дають шкірі поштовх до оновлення, стимулюють регенерацію та зміцнення клітин, захищають від стресів та негативного впливу середовища. Цього ж року представлена ​​лінія Fluoroxygen+C - засоби для освітлення, боротьби з гіперпігментацією та ознаками фотостаріння.


2005

У серійне виробництво запускаються Forever Young Body Collection – зволожуючі креми та лосьйони для тіла, Forever Young Men – засоби для боротьби з віковими змінами для чоловіків, а також Rose de Mer Post Peel Kit – набір для домашнього догляду за шкірою, який застосовується після салонних процедур пілінгу та продовжує його ефект.


2013

Після відкриття вченими США впливу теломер і теломерази на процеси старіння CHRISTINA запускає лінійку Muse з ефектом омолодження на рівні ДНК. За це відкриття вчені отримали Нобелівську премію з фізіології та медицини, а профілактика тіломірного старіння стає одним із найпрогресивніших напрямків у косметології..


2013

Крем CHRISTINA Muse Nourishing Cream отримує нагороду Allure Best of Beauty Award for 2013 за свої інноваційні властивості та компоненти, що омолоджує ефект та використання технології Telosense Active, яка була удостоєна Нобелівської премії.


2014

Крістіна Мір'ям Зехаві удостоєна почесної премії “Людина року” за версією журналу Les Nouvelles Esthétiques за великий внесок у розвиток ефективної професійної косметики, а також за багатий досвід, яким вона ділиться з іншими фахівцями у всьому світі..


2014

Сироватка CHRISTINA Muse Absolute Defense здобула перше місце за інновації на нагородженні Les Nouvelles Esthétiques – Vida Estética Awards 2014. Препарат відзначили за привабливий дизайн, інноваційний склад та високу оцінку від клієнтів.


2016

Професійний бренд CHRISTINA вже продається у 57 країнах по всьому світу. Христина Мірьям Зехаві бере участь у виставках та конференціях, проводить навчання для косметологів.


2017

Компанія CHRISTINA продовжує вести активну науково-дослідну роботу, удосконалюючи склад існуючих засобів та розробляючи нові. Оновлено лінію для проблемної шкіри Comodex за короткий час стає бестселером торгової марки. На сьогоднішній день асортимент бренду налічує понад 300 найменувань продукції, в якій потужні активні інгредієнти поєднуються з передовими технологіями, щоб забезпечити найкращий результат у боротьбі зі старінням та недоліками шкіри..


2017

Бренд CHRISTINA отримує премію "Косметологічний бренд року" на церемонії нагородження STELLA INTERNATIONAL BEAUTY AWARDS 2017 у Києві. Місія конкурсу: просувати та популяризувати якісну та безпечну естетичну медицину, проводити експертний аналіз ринку б'юті – послуг та косметологічних продуктів та рекомендувати кращих професіоналів галузі.


2018

8 – 9 червня в Одесі пройшла XV Конференція CHRISTINA. Ювілейний міжнародний захід відвідали понад 400 фахівців beauty-індустрії України та інших країн. 35 косметологів було нагороджено премією Stella за стабільну роботу з косметикою CHRISTINA понад 15 років.


2019

Лінія Bio Phyto бренду CHRISTINA виграла премію AsiaSpa за «Професійну лінію продуктів SPA 2019 року» !!! На XIV премії AsianSpa Awards 2019, яка проводиться в рамках виставки Cosmoprof Asia у Гонконгу – наймасштабнішому заході для фахівців б'юті-індустрії в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Asia Spa - міжнародний провідний журнал спа та wellness в Азії, що надає своїм читачам найгарячіші, останні тенденції та інновації у сфері спа та краси. Журнал проводить щорічно нагородження та конкурс для найвідоміших та найвпливовіших beauty-брендів.